Luxusní zboží pro chudé.
Mnoho lidí touží nosit značkové oblečení a módní doplňky. Kabelka LV nebo Gucci je pro mnoho žen modlou. Pánové chtějí udělat na dámy dojem a značka jako Ermenegildo Zegna nebo Karl Lagerfeld jsou podle nich pro to stvořené.
V podstatě je jedno jakou pomyslně luxusní značku zmíníme, přesto je to něco, co mnoho opravdu bohatých a úspěšných lidí nenosí. Opravdu bohatí lidé nedávají na odiv své bohatství, i když nosí oblečení z těch nejluxusnějších materiálů. Jak se tedy tyto značky staly spíše značkami pro chudé a střední třídu.
Vzhledem k tomu, že tyto značky chtějí prodávat co nejvíce, tak vlastně dávají možnost dosáhnout na jejich výrobky i lidi, kteří na to vlastně „nemají“. Mladá slečna si tak za nějakou dobu našetří na luxusní kabelku a hrdě s ní vyrazí mezi lidi. Dá se tedy říct, že v podstatě opravdu hodně bohatí lidé, by nechtěli nosit něco, co nosí střední třída, a proto se tyto luxusní značky v podstatě staly doménou právě střední třídy.
Rozhodně nelze říci, že by bohatí opovrhovali těmito lidmi, ale raději si vezmou značku oblečení či doplňků, která není tak „medializovaná“ a přesto používá ty nejlepší materiály. Někdy to přesto vypadá jako úplně obyčejný kousek oblečení, do kterého byste nejspíš neřekli, že je opravdu luxusní.
Stejně tak jako kluby pro bohaté a „vyvolené“, nepřijímají nikoho, kdo by nebyl pozván či prověřen, tak stejně tak to funguje u oblečení a módních doplňků. Vzpomenout můžeme třeba tzv. Bohemian Club, který čítá členy, jako jsou bývalí prezidenti, ti nejvlivnější podnikatelé a podobně. Tam nejspíš na značky, které znáte jako luxusní, nenarazíte.
Dvakrát se tak zamyslete, jestli si pořídit nějaký ten kousek od mondénních značek a raději směřujte pozornost na kvalitu materiálů, střihu a pohodlí.